2015-12-16

Przyszła zima 冬天來了

Dziś w Kunmingu spadł pierwszy śnieg. Zawsze mówiłam, że z tą Wieczną Wiosną to jakieś oszukaństwo...
Z tej okazji dziś na blogu piosenka Ding Wei pt. Przyszła zima.



树叶黄了 
liście zżółkły
就要掉了 
zaraz spadną
被风吹了 
zdmuchnięte przez wiatr
找不到了
nie do odszukania

太阳累了 
słońce się zmęczyło
就要睡了 
chce spać
留下月亮 
zostawić księżyc
等著天亮
czekając na światło

冬天来了 
przyszła zima
觉得凉了 
czuję chłód
水不流了 
woda już nie płynie
你也走了
a Ty odszedłeś

音乐响了 
rozbrzmiała muzyka
让我哭了 
pociekły moje łzy
心已丢了 
wyrzuciłam serce
还会痛吗
czy będzie jeszcze boleć?

4 komentarze:

  1. Ależ wszystko się zgadza, u nas w maju też czasem pada śnieg, a przecież to wiosna ;) wszystkiego najcieplejszego Wam życzę z okazji środy. Co do piosenki... przyznam, że nie spodziewałam się takiego rozmachu. Podobie mie się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posyłam zatem wirtualnie miód do herbaty (o ile akceptujesz takie dodatki). Pierwszorzędnie rozgrzewa😊 Pozdrawiam ciepło z zimnych Mazur, Greta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do herbaty nie dodaję nic, ale sam miód chętnie choćby i łyżeczką ze słoika wyżeram :D

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.