2007-08-19

szpilki do wlosow 夾髮針



我在臺灣愛上了幾個東西. 珍珠奶茶, 牛肉麵, 衣服...還有夾髮針. 原來我不知道怎麼用它, 但是一個臺灣朋友教我這樣梳理. 我買了幾個夾髮針, 很喜歡它們. 可惜, 我會波蘭的時候大部分弄失了. 就是因為在香港換機的時候警衛說這是很危險的東西, 所以我不能拿著它們乘機. 氣死我了! 但是我沒辦法, 我別的行李都不在, 因為從台北真接到波蘭去.
在波蘭我尋找了很久, 都找不到這樣的東西. 有時候有, 但是都是用塑膠做的, 不太漂亮.
我剪頭髮了.
但頭髮越來越長, 今天我就能這樣梳理. 我只有一個夾髮針, 怎麼辦? 我決定我要請臺灣朋友送給我幾個.
今天忽然好久沒見的波蘭朋友來了. 一年前她到蘇格蘭工作了. 今天她帶著禮物來了我家. 什麼禮物呢? 就是兩個夾髮針!!!
Ewa, 妳是下一個會幫我實現願望的朋友. 謝謝妳!!
附言: 越多臺灣東西在我身邊, 我生活越快樂!! :D

Na Tajwanie bedac, zakochalam sie w stylu uczesania ze szpila we wlosach. Wydawalo mi sie to strasznie azjatyckie :) No, ale na lotnisku w HongKongu okradli mnie ze szpilek, twierdzac, ze to niebezpieczne narzedzia zbrodni i nie moge ich wniesc na poklad. A ze reszta bagazu szla z Tajpej prosto do Katowic, dalam spokoj. Kilka sztuk sie uchowalo. Poszly glownie na prezenty, dla siebie tez cos zachowalam, caly czas jednak szukalam czegos takiego w Polsce. Nie znalazlam :P
No i wlasnie sie zastanawialam, czy by nie zasugerowac delikatnie przebywajacym na Tajwanie przyjaciolom, aby mi cos takiego sprezentowali, a tu nagle przyszla Ewa. Szkocka Ewa. To znaczy juz nie Szkocka, tylko z powrotem Krowodrzanskogorkowa. Oczywiscie z prezentami. Oprocz owockow, cobym nie chorowala...TAK!! Zgadliscie! Szpilki!!!!!! Dwie, czarne z rozowym wzorkiem. Sliczne :)
Oczywiscie, nie wyczerpuje to mojego zapotrzebowania na azjatyckie drobiazgi, ale nie o to chodzi. Chodzi o to, ze Ewa to kolejna z osob, ktora po raz ktorys tam z kolei udowodnila, ze potrafi spelniac moje marzenia.
Dziekuje :*
Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. tym razem po polsku ;) - cała przyjemność po mojej stronie :*
    Efcia :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.