2015-06-03

gorąco?

Przez Kunming przechodzi fala upałów. Może nawet nie przechodzi, a chce zamieszkać na stałe. Znów zaczyna brakować wody, nocami temperatura SPADA do 25 stopni, by za dnia podskoczyć znów o dziesięć.
To lubię!
Żadnych zbędnych ubrań, trzy razy dziennie zimny prysznic, dużo lodu - tak to można żyć! Uwielbiam upał.
Dla kunmińczyków, chlubiących się, że żyją w Mieście Wiecznej Wiosny, takie upały to żadna przyjemność. Wieczna Wiosna, nie lato! To nie miały być upały, a przyjemne ciepełko, czasem słońce, czasem deszcz, hola! A już dla marzących o białej cerze dziewcząt takie słońce to katastrofa przecież!
W internetach zaczęły krążyć rysuneczki, przedstawiające to, jak się czują atakowani przez słońce tubylcy. Jedne przedstawiają ludziki pozatykane na patyczkach do grilla, inne - małe kotki zdychające z gorąca przed wentylatorem. Ja zakochałam się w tym:
Kukurydza A, ze złośliwym uśmieszkiem: gorąco na zewnątrz?
Kukurydza B, zpopcornowana: zamknij się!

10 komentarzy:

  1. Zazdraszczam! Tutaj niby czerwiec, a ja w dwóch swetrach w domu. 15-18 stopni najwyżej. W dzień w słońcu. Bez wiatru. A czasem tylko 10-11.

    Tęsknię za HK, gdzie w nocy temperatura SPADA do 33 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie nacieszam pogodą, bo od lipca w Kunmingu będzie tak, jak u Was teraz...

      Usuń
  2. A u nas piękny listopad tej wiosny ! :) Właśnie mieliśmy najzimniejszy maj od kiedy zaczęto prowadzić w ogóle pomiary i największą ilość opadów (400mm) od 1920 roku. Ach, ta Norwegia :D Chciałabym wpaść do Waszego upału chociaż na momencik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w Pile też ciepło 26 C i słońce. Nareszcie!!!
    Pozdrawiam
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten rysunek w polskiej wersji językowej podczas zeszłorocznej fali upałów.

    PS Upały są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja nie widziałam :) No tak, w czasach internetu ciężko trafić na coś oryginalnego, zwłaszcza, jeśli jest uniwersalne... :)

      Usuń
  5. Tez bym sie cieszyla. Uwielbiam 30, przy 20 marzne.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.