2013-01-06

紅蘿蔔酥肉湯 zupa ze schabowym i marchewką

O istnieniu w chińskiej kuchni kotletów schabowych już pisałam. Wspomniałam również wtedy, że takie kotleciki można wsadzić do zupy i ugotować. Dziś uzupełnię ten wpis przedstawieniem Czytelnikom, jak to zrobić, żeby było smacznie.
Składniki:
*wywar mięsny
*przyprawy typu pieprz, ziele angielskie
*marchewka
*usmażone mięso w panierce
Wykonanie:
1)bierzemy wywar mięsny, przyprawiamy go na pikantnie pieprzem, zielem angielskim itp.
2)dorzucamy pokrojoną w kawałki marchewkę
3)gdy już będzie prawie miękka, dorzucamy mięso. Ja praktykuję krojenie normalnych schabowych na kawałki łatwe do uchwycenia pałeczkami.
4)gdy zupa zawrze, można szamać.
Według mnie jest to świetny sposób na resztki z wczorajszego obiadu. Zdjęcie jednak pochodzi z knajpy w Yuxi, w której, mam nadzieję, nie resztki wsadzono do zupy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.