2009-05-23

你們想聽聽看看嗎? Chcecie pooglądać albo posłuchać?

To zapraszam właśnie tutaj: 歡迎大家:

Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;) 希望你們喜歡 :)
PS. Dzisiejszego nagrania jeszcze nie mam, ale juror powiedział, że zaśpiewałam chińską piosenkę ludową lepiej od niejednego Chińczyka, a jurorka powiedziała, że w życiu nie widziała tak ładnej biżuterii. Madziara, a może ta galeria to w Chinach? Bo dziś właśnie założyłam ten piękny zielony komplet :* Dziękuję!
附言: 評委都太誇獎我. 一位說我唱"小河淌水", 唱得比很多中國人還要好. 一位說我帶的耳環, 項鍊和手鐲都非常漂亮. 是我的波蘭朋友自己做的; 她很天才, 什麼都會自己做: 服裝, 鞋子, 首飾...
說實話, 我覺得我所有的朋友比我厲害. 我會唱歌, 但是除此之外沒有什麼別的可說的... 我要繼續努力!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.