2010-11-29

Azjaci 2

Dzisiaj zostalam rozbrojona jeszcze bardziej. 
Mam znajomego Japonczyka - jego imie w tlumaczeniu na polski to Naprawde Tez. Wystepowalismy razem w telewizji, stad sie znamy; poza tym studiuje na sasiednim uniwerku ten sam kierunek, wiec jest ta nic porozumienia. Od jakiegos czasu bezskutecznie probowalismy sie umowic na jakies zarcie; zawsze ktoremus cos wypadalo. Tym razem wreszcie sie udalo. Przeczuwalam, ze na pewno splata mi jakiegos figla, wiec na wszelki wypadek umowilam sie z Motylem, ze pojdziemy we dwojke. Uff! Moge sobie wreczyc nagrode Nobla. Naprawde Tez przyprowadzil kolege, imienia nie pomne, tez sushi. Jak sie okazalo, przyprowadzil go w bardzo konkretnym celu.
"Maly Tajfunie, on jest bardzo madry, w Japonii byl reporterem, pracowal w gazecie, lubi czytac, wszystko wie i NIE MA DZIEWCZYNY!!! No popatrz, jaka wspaniala okazja". Japonczyk obok tak samo zazenowany jak ja, na wszelki wypadek przestal sie do mnie odzywac, zebym aby nie miala szans go polubic, absolutnie. Zjedlismy we czworke obiad - Naprawde Tez jak zawodowa swatka znajdowal kolejne punkty wspolne miedzy Japonczykiem i mna:  no wiec oboje uczymy sie chinskiego i oboje nie mamy partnerow, tak? No to swietnie! Na co jeszcze czekamy?! Wymienmy sie numerami telefonow. Naciskany mocno Japonczyk w koncu sie wykrecil mowiac, ze nie wzial ze soba komorki. Ja tez powiedzialam, ze kiedys, w blizej nieokreslonej przyszlosci jeszcze bedzie okazja... 
Biedny Japonczyk. Wystawiony na pastwe dwoch Europejek, ktore trudno nazwac zamknietymi w sobie, oraz na pastwe Naprawde Tez, ktory usilnie stara sie znalezc mu babe - naprawde znalazl sie w potrzasku... 
Jestem przyzwyczajona, ze kobiety dla mojego wlasnego dobra mi przedstawiaja swoich znajomych, bylych, synow - whatever. Takie swaty to po raz pierwszy......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.