2008-06-02

witamy! :) 歡迎光臨!

Dzieki szpiegowi obecnemu na gorze strony, juz wiem, skad jestescie :)
Pozdrawiam Gdynie, Walbrzych, Torun i inne miejsca, w ktorych sie mnie czyta, czyli na przyklad HongKong, Singapur i Tajpej :) Ciesze sie, ze tu zagladacie. Piszcie, jesli chcecie mnie sprowokowac do skomentowania czegos. Piszcie, o czym chcielibyscie przeczytac. Bedzie mi bardzo milo, nawet jesli sie Wam cos nie podoba (niewazne JAK o Tobie mowia, wazne czy nazwisko dobrze powiedzieli ;)).

PS. Mam dobry humor, bo zdalam pierwszy egzamin w tej sesji :)

沒想到在香港, 新加坡, 東京也有喜歡看我的部落格這樣的人 :) 謝謝大家! 如果你們想要問我什麼問題, 如果你們要讓我寫關於什麼題目的文章, 請你們別客氣. :)

附言: 我今天很快樂是因為早上我及格了第一個期末考 :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszego egzaminu...

    A ja właśnie po 6 tygodniowych wakacjach zaczęłam kolejny semestr :D

    Ling Ling - wiadomo skąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje...wakacje w...no wlasnie, wiadomo gdzie :D sensacja-rewelacja :) Zazdroscilabym, ale ja tez niedlugo jade do Azji :D NARESZCIE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.