2008-03-18

alarm odwolany

juz nie musicie byc dla mnie mili :P
przeszlo mi.
to nie znaczy, ze rozwiazalam swoje problemy. no, jeden rozwiazalam - skonczylam sesje (tja...stypendystka naukowa konczy sesje pod koniec marca :P), i to ladnie skonczylam. Poza tym moj siedmiolatek umie juz powiedziec co lubi jesc, a czego nie lubi, a co lubi mama-huhu. Potrafi opisac przedmioty, opowiedziec o rodzinie, konstruowac samodzielnie zdania po temu chinskiemu :P Jest zaczepisty :D
Chetnie bym do konca zycia uczyla dzieci chinskiego :D
Doroslych tez moge, jakby ktos chcial ;)
O, w morde, jakie zycie jest PIEKNE!!!!!!
PS. Tak, wiem, ze jestem cokolwiek neurotyczna - otchlanie rozpaczy naprzemiennie ze szczytami euforii... Coz. Mozemy przeciez po prostu przyjac, ze jestem interesujaca, prawda? :D

今天我的心情比較好. 可能是因為我考完試 (而且今天考試的成績比較高 - 我很不謙虛, 對不對?:P). 可能是因為我今天吃了非常好吃的豆腐 (我自己準備的). 可能是因為我在喝特別好喝的烏龍茶. 可能是因為朋友們為了我加油. 可能是因為春天來了. 天哪, 這世界怎麼這麼美麗呢?????!!!!!

3 komentarze:

  1. Z tymi dziećmi to serio, serio? Bo wiesz, da się zrobić ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co, masz jakies dzieci (ze tak powiem) na oku? :) Widzisz, ja naprawde musze uzbierac forse na bilet do Chin...

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.