2007-10-09

wyklady

Juz wiem cos wiecej. W pierwszym rzucie beda cztery wyklady.
Odbywac sie beda we srody, w godzinach 16.30-18.00 na Krowoderskiej 8.

Pierwszy wyklad: 14 XI - Wei bedzie mowic o teatrze cieni i teatrze lalek
Drugi wyklad: 21 XI - ja bede mowic o chinskich instrumentach
Trzeci wyklad: 28 XI - Wei bedzie mowic o operze chinskiej, a ja bede pomagac :)
Czwarty wyklad: 5 XII - ja bede mowic o chinskiej muzyce pop.

Wszystkie wyklady w jezyku polskim.

Zapisy trwaja do siodmego listopada.

Zapraszam!!

3 komentarze:

  1. Witam,

    Przypadkiem natknęłam się na twojego bloga i bardzo mnie zainteresował. Niedawno zaczęłam naukę języka chińskiego w IK:) Bardzo podoba mi się to z jaką pasją piszesz o Azji. Pomyślałam, że z chęcią wybiorę się na wykłady o chińskiej muzyce. Mam nadzieję, że mogę sie dopisać do listy uczestników :) Mój mail: mhpost@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam,
    Mania

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/11/07 20:40

    intersujące te wykłady

    mogłabym coś więcej o nich usłyszeć? ;-) jestem z 3miasta ale tak się składa, że 14ego listopada będę w Warszawie :-)

    pamiętam, że Chińczyk u którego mieszkałam w Pingyao zajmował się właśnie teatrem cieni - z chęcią bym posłuchała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. allia: bardzo mi przykro, ze wybierasz sie wtedy do Warszawy; Wei i moje wyklady odbeda sie wszak w Krakowie... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.