2007-07-15

好累 zmeczona

我最近沒有空上線. 有時候雖然上線, 但是沒有空跟朋友聊天, 沒有空寫信, 只要查資料. 寫畢業論文中...
Jake 說這個週末他要到台北, 九份去. 好羨慕他! 我想念台北得不得了! 想念台北的味道, 台北好吃的東西, 台北的朋友們. 我怎麼住在波蘭??????????!!!!!!!!! 台北是我的地方...

有時後我真的不知道為什麼我有白人的臉. :P

Jake jedzie sobie do Tajpej i do Jiufen - dawnej kopalni zlota. Jedzie sobie ot tak sobie. Wzial dzien wolnego na poniedzialek, zeby sie nie musiec spieszyc i jedzie do MOJEGO miasta. Sa chwile, kiedy naprawde wolalabym, zeby mi takich rzeczy nie mowil. Dlaczego, do jasnej cholery, ja jestem tutaj? Dlaczego??!! Dlaczego ja jestem tutaj i musze tesknic za zapachami, kolorami, zarciem, ludzmi, letnimi burzami i wszystkim innym?
Poszlabym sie upic, ale musze pisac magisterke... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.