2007-06-17

管老師來了!! Przyjechala Pani Guan :)

我是壊蛋, 我喜歡忽然拍照片, 然後放他們在我的博客. 大家要小心!! :D

這就是管老師. 她是臺灣人, 2006/2007 年在波蘭教書. 我們快快變成好朋友, 不過她住在別的波蘭城市, 離這裡比較遠, 所以我們到現在只兩次見了面. 昨晚她到這裡就住我家一夜. 我們一邊吃一邊說話, 常常笑出來, 很開心喔!!

Jestem potworem. Robie zdjecia z zaskoczenia i na dodatek umieszczam je na blogu. Badzcie czujni, bo nie znacie dnia ani godziny!!

To jest wlasnie Pani Guan, nauczycielka Satoshiego i Pyco. Ostatni rok akademicki spedzila w Toruniu, uczac chinskiego. Szkoda, ze w Toruniu...To tak daleko :( A zaprzyjaznilysmy sie bardzo i gdyby byla gdzies pod reka, tobym ja soba zameczyla :D Wlasnie drugi raz przyjechala do Krakowa; spala u mnie. Obzarlysmy sie zdrowo (albo juz nawet niezdrowo, bo chyba wpadlysmy w przesade :) ) i bylo smiesznie, ciekawie, milo. Lubie Tajwanczykow!!

Na dokladke wczoraj kupilam dziela wszystkie Galczynskiego za (UWAGA!) 50 zlotych!!!!!!! To prawie niemozliwe! Marzylam o tym! Jak tylko skonczy sie ta kosmiczna sesja, zaczne znowu czytac... To przeciez przez Galczynskiego mam na imie Natalia...

那些書是很有名波蘭詩人所有的詩歌. 他叫 Konstanty Ildefons Gałczyński. 我非常喜歡他的時! 很浪漫, 很特別! 還有呢...我的波蘭名字叫 Natalia. 這位詩人的太太也叫 Natalia. 很多他的詩都說 Natalia 是最漂亮的名字, Natalia 是最美麗的女人, Natalia, Natalia, Natalia.... 難怪我很喜歡那些詩... ;) 聽說我媽媽因為也喜歡這位詩人, 所以叫我 Natalia...


Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. Czeeść,

    dzięki za komentarze, jest dla kogo pisać! : )

    http://www.oyasumi-kumachan.com - znalazłem coś takiego ostatnio, ładne kwiatki!!! I jest tego więcej???

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.